sobota, 14. februar 2015

Februarska sobota...

Ko sta si podala roke...
Pustovanje
Rezultat iskanja slik za fasching 

in 
Valentinovo. 
Rezultat iskanja slik za valentins tag 
A je ljubezen za masko
ali pa
je ljubezen samo maska...

3 komentarji:

  1. Včeraj v soboto sta na isti dan prišla Valentinovo in Pustna soboto. To se dogaja bolj poredko. Naslednjič bosta prišla Valentinovo in Pustna sobota na isti dan zopet leta 2026.
    Leta 2021 bosta prišla na isti dan Valentinovo in Pustna nedelja, leta 2051 pa Valentinovo in Pustni torek.
    Ker je bilo včeraj na isti dan Valentinovo in Pustna sobota so se lahko nekateri maskirali tudi v angelčke in so si na tak način izkazali tudi medsebojno angelsko ljubezen.
    Jaz sem včeraj dopoldan bil na pustni povorki v Lenartu. Zvečer pa sem pustoval v Lena Caffeju pri Eurospinu pri Poleni v Lenartu. Zabaval nas je pevec Vili Resnik. Mene še je enkrat močno udaril po hrbtu. Tudi jaz sem bil včeraj namaskiran.

    Lahko bi res rekli, da je danes veliko ljubezni skritih za masko ali pa je veliko ljubezni samo maska.
    Nekateri so skupaj zaradi lepega videza, drugi zaradi materialnega bogastva, čeprav so duhovno redki. Nekateri fantje imajo svojo dekle samo zaradi njenega lepega zunanjega videza. Ali pa ima dekle lepo privlačno zadnjico in jo ima fant le zaradi te njene zadnjice.
    Včasih nekdo reče: Ti si lep. Nikoli pa ga ne opisuje po notranji lepoti, nikoli mu ne reče, da ga ima zaradi nekih vrednot ali poštenosti. Spet drugi živijo skupaj brez duhovnih in moralnih vrednot. Nekateri si ne znajo odpuščati in se zaradi tega veliko kregajo. Že na facebooku vidim, da neko dekle dobi dosti lajkov prav zaradi njenega lepega zunanjega videza, ali pa zaradi njene polgolote. Če pa nekdo napiše misel katera se nanaša na neke vrednote pa dobi zelo malo lajkov.
    In kot vidimo, danes imamo veliko ljubezni za masko, pa tudi lažne ljubezni, ker si je nekdo nekaj prištulil. Le redki so tisti, ki se imajo resnično radi, vključujejo v svojo ljubezen nesebičnost, duhovne in moralne vrednote, si znajo odpuščati. Taka ljubezen hodi po pravi poti.

    Rad bi povedal še tudi to. Ko je pust, k pustu spadajo tudi pustni krofi. In moja mama je pustne krofe spekla danes popoldan. Pekla pa jih še bo tudi na pustni torek. Pustni krofi so dobri, če imajo kolobar oziroma ring ali obroč. V krofu pa mora biti tudi marmelada. Letos smo prvič imeli v krofu figovo marmelado. Lani v drugi polovici julija in v avgustu sem imel doma ogromno zrelih fig. Vsega skupaj sem imel okoli 2000 zrelih sadežev.
    Lani avgusta sva se z mamo lotila in sva naredila figovo marmelado. Nabral sem ji dosti zrelih fig sorte rjava turkinja. Figovo marmelado sva naredila po receptu katerega sem našel na internetu. Naredila sva 4 velike kozarce figove marmelade. Figova marmelada mi je celo najbolj dobra marmelada. In pustni krofi s figovo marmelado so še kako zelo dobri.

    V torek bo torej konec teh pustnih norčij. Že v sredo je pepelnica in se že pričenja postni čas kateri bo trajal vse do 3.aprila 2015. V četrtek, dan po pepelnici pa bo še mali pust oziroma pokop pusta, ko predvsem v Halozah in na Dravskem polju kurijo pusta.

    Skratka še malo pa bo konec teh pustnih norčij, ljudje bomo odložili maske in spet bo isto kakor prej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je to okrog ljubezni res neka čudna stvar...
      še bolj pa zakaj se nekdo sploh odloči biti z drugim skupaj
      no, mi, kis mo bolj zastarele sorte, še vedno prisegamo na partnerja imeti rad/ljubiti (in to kljub temu, da je tista prva zaljubljenost že zdavnaj mimo), predvsem pa jo/ga spoštovati...
      na fb pa je isto kot drugje... odvisno od tega kakšne sorte so tvoji prijatelji...
      no, v krogih v katerih se jaz "gibljem" so druge stvari občutno bolj pomembne od zunanjega videza...
      figove marmelade se pa jaz ne spomnim, da bi jo že kdaj jedla...
      bom še počakala par let, pa bodo mogoče celo domače že dovolj velike
      glede odložitve mask pa še samo to - eni jih bodo/boste odložili... no, nekateri si jih bodo pa spet nadeli ;-)

      Izbriši
  2. ah oboje, kakor pri komu, kakor kdaj in niti ni nujno oboje. to je naječja raztegljivost, ki jo poznam - kombinacija maska in ljubezen.

    OdgovoriIzbriši