ponedeljek, 6. avgust 2012

Vlki trebuh...mali trebuh...

Hja... že kar nekaj časa ob odpiranju tega bloga naletim na reklamo za zmanjševanje trebuha.
Priznam, da reklame še nisem brala, saj jo kar vedno skenslam.
No, danes pa mi je dala misliti:
Namreč...
Vsi vemo, da se naša doživetja shranjujejo v našem solar plexosu...
In glede na mojo prehojeno življenjsko pot, ko materiala za to tudi ni bilo ravno malo...
Pač zato moj "pomnilnik" tudi ne more biti ravno majhne sorte.
No, če pa ob vsem tem upoštevam še tudi dejstvo, da je v njem pa shranjenega še tudi nekaj nepredelanega materiala...
In to ne samo od tega kaj vse sem danes sprejela skozi svoj in-put sistem...
pač pa še tudi stvari, ki so tam notri tak lepo zapakirane že izpred nekaj let...
pa čas zaenkrat še vedno ni zrel za to, da bi jih lahko predelane in potem skozi out-put oddala na smetišče zgodovine...
saj (po sistemu ne diraj lava dok spava) dajo tudi mir...
In potem bi pa naj jaz začela spreminjati obseg in tudi volumen svojega trebuha
Ja, kam bi potem pa sploh lahko odlagala vse to, kar se bo pa še v prihodnosti nabralo
Hm...
 


15 komentarjev:

  1. zakaj imaš nepredelan material?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ker še ni prišel pravi čas za njegovo odstranitev...

      Izbriši
    2. žal mi je.
      če lahko kako pomagam?

      p.s.
      DOBRODOŠLA IN HVALA, da si se prebila do mojega bloga. taresna, zelo sem te vesela. res hvala.

      Izbriši
    3. mahica - iz srca Ti hvala!
      So pa to stvari, ki zahtevajo svoj čas...
      saj se morajo same kot takšne spraviti v red...
      in verjamem, da se tudi bodo
      ;-)
      še enkrat hvala za ponujeno pomoč

      Izbriši
  2. Vzeti je treba motiko v roko in iti okapati na njivo ali pa vzeti samokolnico v roke in iti zidarjem pomagati voziti beton in malto. Na dan je potrebno hoditi 10 km peš, izogibati se je potrebno piva in mastne hrane in trebuh bo zelo hitro raven.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za ta tvoj moški nasvet kako do ravnega trebuha...
      ;-)
      no pri nas ženskah blizu šestdesetih, pa je vzrok za njegov nastanek še tudi kje drugje kot pa v pivu in mastni hrani tako da...
      vsekakor pa pridno vozim šajtrgo, pa kopam po vrtu, pa tudi peš rada hodim...
      samo betona v šajtrgi pa tudi moja hrbtenica vseeno ne bi več vzdržala
      p.s.
      ampak... tu pa tam kak ravno prav hladn pir pa tudi dušo priveže, a ne
      ;-)

      Izbriši
    2. Vsekakor, da ko si starejši je tudi kje drugje vzrok za večji trebuh recimo tudi dednost ali žleza ščitnica. Pred 100 leti so povsem drugače gledali na debelost in vitkost. Recimo debelost je bilo znamenje bogastva in vitkost znamenje revščine zato tudi starši so si želeli, da si njun sin ali hčerka poišče bolj debelega partnerja saj si je tak lahko privoščil več hrane ker je imel več denarja. Danes se na debelost in vitkost gleda povsem drugače kot pred 100 leti. Vitkost je znamenje privlačnosti, seksualnosti in lepote. Debelost pa znamenje neprivlačnosti. Tisti, ki so danes debeli težje dobijo partnerja kot tisti, ki so vitki. Jaz, ko sem imel kakšno prijateljico z manekenskim telesom to moji mami ni bilo všeč in mi je rekla poišči si kakšno drugo prijateljico. Vsak pa se odloči za to kar mu je všeč ne pa to kar mu ni všeč. Uživanje svinjskega mesa danes ni več tako v modi kot je bilo nekoč ker je svinjsko meso zelo redljivo saj ljudje prej niso gledali na to saj je bilo pomembno, da si bil malo bolj okrogel, da si bil videti bolj bogat. In tako danes vedno bolj ljudje redijo ovce saj vsebuje jagnjetina mnogo manj kalorij kakor svinjina in ne povzroča ravno debelosti. Črnogorci so ravno zato vsi vitki, ker pojedo mnogo jagnjetine.

      Izbriši
    3. hja, veš... to pa je zdaj tak...
      pač stvar okusa... in pa načina razmišljanja
      no, jaz si namreč vseeno ne bi znala predstavljati živeti z nekom, ki je venomer na neki shujševalni... preveč rada kuham, pečem in jem
      vsekakor pa pazim kaj dam v pisker
      in zdaj, ko je vročina tapravšnja težko meso itak ne paše ravno najbolj
      zelenjava pa kar kliče po uživanju

      Izbriši
  3. Malayka, edino na najino različnost bom spomnila. Predvsem pa sem za solar plexus našla na spletu čudovit slovenski izraz: SONČNI PLETEŽ.
    V sebi ga poiščeš in najdeš in je bolje in lažje zate samo!
    Ja, zavedam se, da sem zadnja leta preživela tudi zaradi tega, ker sem in še material PREDELUJEM.
    Svoj sončni pletež.
    To je tisto delo na sebi in v svoji Duši in notranjosti in verovanje in zaupanje VASE. In poslušati svoj notranji glas.
    Glede obilnejšega telesa sem ti napisala komentar v tvojem naslednjem sporočilu.
    Jaz na svojem računalniku take reklame totalno spregledam, ker jih lahko...
    Iz mojega prejšnjega komentarja edino tipkarske napake še popravljam.
    Shujšala sem z najcenejšo dieto: manjžri -
    "Friss die haelfte", FDH, kot mi rekel dr. Japelj,
    saj veš, naš porodničar.
    Ja, in potem je pri meni nujna stroga DIABETIČNA dieta. Ja, diabetes pa sem si nakopala...
    Ja, pa pred petnajstimi leti so mi odstranili maternico in jajčnike in ustje. Hormonski mir je.
    Konec cirkusov.
    Imam pa težave, kadar mi moj ekonom lonec eksplodira.
    Kaj naredim? Ja, svoje bloge pišem in e-pisma in
    pošljem k vragu, dobesedno! Pa mine! Objem, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. FDH dieta je... pa ni
      odvisno pač od osebe
      no Hay-eva pa v svoji knjig piše, da je debel trebuh posledica strahu pred Življenjem... in potem si pač zato "naložiš" tako varovalo

      Izbriši
  4. Ko so neko gospo vprašali, koliko tehta, je ta odgovorila, da z očali 65 kg.
    Koliko pa brez očal?
    Ne vem, ker brez njih nič ne vidim.

    OdgovoriIzbriši
  5. krasno je, ko je vse popucano, vse pospravljeno ...
    in tudi če je kakšna kila preveč, ni breme, če je človek v duši vesel in lahek ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf, to pa bi bilo že skoraj preveč idealno...
      malo "krame" pa je tudi dobro nosit s sabo...
      že zato da ne poletim(o) preveč med oblake

      Izbriši