sreda, 8. avgust 2012

Čutila sem...

Kako mi je manjkal ta moj šimi šimi...
Ampak, da je to bilo pa že tako močno...
Ja, tega pa niti vedela nisem.

In danes zvečer

Sem se znova našla v sredi...
sebe.

16 komentarjev:

  1. Veš, Malayka, saj sem gledala po TV tudi kakšno reportažo s plesom orientalskih plesalk, ki niso bile ravno tvigice. Važna je poanta! Trebušnega - lepše je orientalskega plesa.
    In takrat sem mislila tudi nate, pa na Kleo...
    Jaz pa sem shujšala v zadnjih letih za 20 (dvajset) kil! Lepo počasi. Z manjžri in zadnja leta z duabetično dieto. Tako po sinovi (novi) vagi kot pri zdravniku, kadar me tehtajo...
    Pred dvajsetimi leti sem med zdravljenjem na internem oddelju tudi hujšala, potem sem se za dvajset kil zredila in sedaj spet hujšam...
    Objem na tvoj breg, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, draga mi R....
      pa ravno to je to... ko si lahko "elastičen" kljub okroglosti...
      pa še gibanje je bistveno drugačno
      no, za sladkorne bolnike pa je itak potrebno paziti na kile...
      vem, kako je mama po dekah kuhala za očeta, ko je zbolel
      čuvaj se in lp na tvojo stran

      Izbriši
  2. Veš, Malayka, saj sem gledala po TV tudi kakšno reportažo s plesom orientalskih plesalk, ki niso bile ravno tvigice. Važna je poanta! Trebušnega - lepše je orientalskega plesa.
    In takrat sem mislila tudi nate, pa na Kleo...
    Jaz pa sem shujšala v zadnjih letih za 20 (dvajset) kil! Lepo počasi. Z manjžri in zadnja leta z duabetično dieto. Tako po sinovi (novi) vagi kot pri zdravniku, kadar me tehtajo...
    Pred dvajsetimi leti sem med zdravljenjem na internem oddelju tudi hujšala, potem sem se za dvajset kil zredila in sedaj spet hujšam...
    Objem na tvoj breg, R.

    OdgovoriIzbriši
  3. na pa sem te našla ((((;& hudirja kje vse sem lezla po internetu gor pa dol kakor grem na mont everest he he he ((((;&
    ej tetka sam da si našla svoj šimi šimi pa da je pasalo wohooooooooooooo &;)))))

    pa-pa ((((;&

    ugani kdo...&;PPP hej saj ni težko ...
    fee ((((;&

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooooooo....danika
      kak sm te vesela
      no, zdaj ko pa že maš markacijo do sem...
      ;-)
      p.s.
      in kdaj boš kaj pripečiklirala ovih 50 kilometrčkov

      Izbriši
  4. hopla.. to je to..!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Debelost je pogostokrat kriva za visok krvni pritisk, sladkorno bolezen in holesterol. Človek se mora že pri dvajsetih letih zavedati kaj je nizko oziroma visoko kalorična hrana. Tudi starši so lahko za to krivi, če sami kuhajo takšno hrano. Svinjsko meso in sladkor sta danes dve najbolj redljivi hrani tukaj pri nas v Sloveniji. Jaz vedno pravim, da je jagnjetina tisoč krat boljša od svinjine ker vsebuje zelo malo maščob in ker je biti vegetarijanec za nekatere bolj težko, da bi morali jesti samo rastlinsko hrano. Jagnjetino lahko mnogo krat zamenjamo za svinjino. In ovce imajo veliko prostega gibanja na travniku na svežem zraku medtem ko svinje živijo v dveh kvadratnih metrih vso svoje življenje v hlevu na betonu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, imaš sppet prav!
      prekisanost naših teles zaradi napačne prehrane je res "zaslužno" za večino naših bolezni
      ker... mastno in obilno jesti, pri tem pa samo gledati s kavča kako drugi na TV športajo... še vseeno ne kuri preveč pojedenih kalorij
      no, za mleko od ovc in koz pa tudi pravijo, da je občutno bolj zdravo od kravjega... sploh pa še od tistega, kar od njega še ostane po vseh industrijski predelavi

      Izbriši
  6. Se mi zdi, da te tudi tvoj nekje tam okoli sredine išče, pa nekako ne doseže...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no...
      ko me išče, me tudi najde
      doseže pa res ne tako visoko...
      pa saj veš, da sta le še dve čakri pred njo
      ;-)

      Izbriši
  7. Všeč mi je, da je tako :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. kako lepo, tetka, da si se našla v sredi sama sebe! :-)) hopla, hopla!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, mi to res Dušo da...
      pa še družba smo taka fina

      Izbriši