sreda, 15. avgust 2012

Mala nočna glasba...

Ko jaz to tak ležeča na desnem boku
sredi noči
poslušam na levo uho
ne, ne,...
ni bil to noben polhek...
pač pa samo naša Šefica


18 komentarjev:

  1. hi hi, a šefica je šefovala?
    kaj pa tvoj šefek? :-))

    moj šef žaga, a me nič ne moti, je pač nočna glasba!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, ančika... moj tudi, moj tudi...
      in to tako, da je včasih z njo kar v duetu
      no, ker pa sebe ne slišim
      ;-)
      LILA

      Izbriši
    2. jaz včasih svojega daleč slišim! ;-))

      Izbriši
    3. se mi zdi, da smo nekoč spoznale svoje otroke po joku... zdaj pa svoje dedce po smrčanju
      ;-)

      Izbriši
  2. Lepo, potem je z njo vse ok.;)

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a tvoji tudi to tako delajo
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
    2. Tudi, posebno tamala čivava:)

      In verjetno jaz tudi;))))

      Izbriši
    3. ja, ja, saj je pri nas možen tudi kdaj kak nočni trio...
      potem lahko ob odprtem oknu pa še sosedje uživajo
      ;-)

      Izbriši
  3. V Lenartu je v 86.letu starosti umrl znani oljar praktično znana legenda štajerskega bučnega olja Albin Petovar. Albin Petovar je bil zelo znan proizvajalec bučnega olja in to po celi Štajerski tudi v Mariboru so ga skoraj vsi poznali. Njegovo bučno olje je poznal skoraj vsak. Tudi sedaj, ko je bil že 25 let v penziji je imel še vedno svojo staro oljarno in to na drva kjer se je pražil bučno olje. Bil je tako zaljubljen v svojo oljarno, da je non stop stal v svoji oljarni pa čeprav je bil že toliko let v penziji. Zaposlenih je imel kar nekaj delavcev vendar zaradi vročine v njegovi oljarni kjer je bilo okoli 50 stopinj Celzija njegovi delavci niso dolgo zdržali v njegovi oljarni in so mu pobegnili v kakšno drugo službo zato je imel kar precej pogosto krat oglas na Radiu Sloenske gorice, da zaposluje delavce v njegovi oljarni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lej ti to, pa smo ravno v petek bili v Benediktu... in sem gledala tja
      se pa spomnim, da smo tudi mi, ko sem bila še otrok, že hodili k njemu po olje in pa po prgo na očeta ribiča
      glede delovnih pogojev pa... ponekod so ti res težki... odvisno je pa potem pač kakšno je plačilo

      Izbriši
  4. Ne moreš verjeti, a samo nekaj minut nazaj sem na svojem blogu v komentarju napisal nekaj o smrčanju.

    OdgovoriIzbriši
  5. blažena Moja soba! js ne slišim druge in nikogar ne motim.. če slučajno.. pajade.. jaz pa že ne..
    :-))))
    naša oba psa pa smrčita, ja.
    in to z vzdihi vmes.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha, zdaj pa počasi začenjam razumeti zakaj ti nisi pod stresom...
      ;-)))))))))))))))))))))

      Izbriši
    2. hahahahahahaha :-)))))) to bo, ja.
      sama spim! hahahahahaha

      Izbriši
    3. pa ti ni dolgčas, če se slučajno sredi noči zbudiš, pa je v sobi tišina
      ;-)

      Izbriši
  6. sredi noči se še nisem zbudila. ko zaspim, zaspim.
    le večkrat težje ali pa še težje, tudi včasih najtežje, zaspim.
    če sem doma.
    če me pa ni, ko sem v službi, sem pa itak budna do jutra, to je pa kar pogostokrat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, to pa so sladkosti poklicev, kjer so bioure večno na preizkušnji...
      pa saj bo prišel čas, ko se bo tudi to lahko ustalilo...
      in potem bodo kokice zakokodakale za lahko noč in po sladko prespani noči petelinček zapel za lepo dobro jutro
      no, pa le naj še kdo reče, da tudi perjad ni dobra vrsta ure
      ;-)

      Izbriši