nedelja, 26. avgust 2012

V količini je strup...

Večtedenskega sonca in vročine 
mi je bilo pa že kar malo preveč
pa še veter je očitno odšel na dopust 
in tako sem si skusila kaj pomeni
delati v vročini
in tako sem tudi še ob večernem sprehu s Šefico
imela skoraj tako iz ust moleč jezik kot ona
žeja pa me je tudi mučila enako kot njo
in bi tako skoraj lahko tekmovali katera bo prej popila več vode 
 slika z neta
no, danes pa sem najprej tak lepo prerahlala svoj vrtiček
saj sem vedela, da bo tokrat deležen bolj nežnega zalivanja od mojega
potem pa sem uživala v gledanju dežnih kapljic
ko so polzele po šipi
pa kako je pasalo
ko se je končno malo ohladilo

14 komentarjev:

  1. Malayka, ti bom sem skopirala zadnji komentar pri Ani od Srca. S katero in s Turdusom se spet razhajamo zaradi DEJANJ Rimskokatoliške cerkve.
    In nisem edina, ki enako opažam glede RKC.
    Nazadnje smo se z Ano dopisovali glede nadškofa Urana - si tudi tam napisala komentar.
    Veš, da se z večino ljudi nikoli nisem razumela...
    Po stari navadi doživljam sranja na spletu.
    Tu ti skopiram zadnji komentar pri Ani od Srca, zakaj gre, ostalo pa imaš na mojih blogih...
    Malayka, se umikam s komentiranja zaradi zlorab na spletu, zaradi NEvednosti Drugih, zaradi napadov name (Drugi svet!), zaradi NErazumevanja...
    Težave imam z računalnikom - se mi računalnik izklaplja! Težave imam na spletu po stari navadi,
    Se NE mislim več z Drugimi zafrkavati,
    dovolj časa porabim za svoja sporočila, moj preventivni ukrep je: BREZ komentiranja.
    Svoja sporočila mislim večinoma edino pisati,
    imam dovolj skrbi z NAJbližnjimi!
    NE zapiram sama svojega srca, Drugi mi ga zapirajo!
    Imam dovolj opravil v resničnem življenju, da bi se z Drugimi ubadala. Skratka, grem v svoje resnično življenje in edino še sporočila na svoje bloge...
    Objem, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, sem prebrala ta odgovor tudi pri ančiki... pa sem ti že tam odgovrila oz. povedala moje mnenje...
      no, glede RKC pa se tudi ni vredno prepirati... saj mi itak ne moremo nič spremeniti...
      zraven pa tudi ne rabimo biti, saj "članstvo" v njej ni prostovoljno mus kot je to bilo v katerih drugih primerih
      in tako je odločitev lahko pa res čisto osebna
      ta stavek je pa tudi meni dal misliti:
      "NE zapiram sama svojega srca, Drugi mi ga zapirajo!"
      in se z njim nikakor ne morem strinjati
      saj je vsak sam tisti, ki se odloči/odloča kako je z odpiranjem in zapiranjem srca
      Louise L. Hay pa v svoji knjigi Wahre Kraft kommt von Innen to tudi super opisuje
      naj ti bodo dnevi čimlepši

      Izbriši
  2. Oj, tetka,

    Končno smo, včeraj zvečer dobili eno lepo dozico dežja:) Seveda z vetrom, ki je pri nas skoraj vsakodnevno na obisku in je v suši sušil:(
    Danes zjutraj mi je bilo malo hladno, sedaj je bolje 26 stopinj:)
    Tudi sama sem veselo brskala na vrtu (seveda šele danes). Vode še vedno nimamo ali bolje, vozijo nam jo gasilci. Res pa je, da se poletje poslavlja:)

    Bodi lepo!

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je ta pošiljka bila res en žegen za Zemljo
      tako rahlo pihanje je pa meni tudi prav prijetno...
      saj se ob tem na balkonu počutim ko na kakšni ladjici
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  3. kako pa ti zalivaš? kaplje s kladivom tolčeš v zemljo? ko praviš, da je dež mehkejši..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he,... no tak ravno ne... samo tako nežno špricanje pa od mene tudi ni
      raje zalivam manjkrat pa to bolj močno (bojda je tako tudi za rastline bolje)

      Izbriši
  4. Hehe tetica, saj ti provoščim tako nežno zalivanje kot krajši jezik - ampak če to pomeni, da je konec poletja - se bo pa meni podaljšal nos.
    Počoh šefici in lep pozdrav tebi in ribaku, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne bo, ne bo še tak hitro konec poletja... saj bomo babnce zdaj dobile še svoje babje poletje...
      ;-)
      šefico sem počohala, ribaka pa pozdravila
      vama z mačkotom pa lep zdaj že nočni pozdrav prek dobrav

      Izbriši
  5. Meni ni zalilo samo vrta, temveč tudi modroc, ki sem ga pustila na balkonu, postavljenega na nož in obdanega s polivinilom. A kaj češ, bilo je tako hudo neurje, da je sosedi še rože zmetalo naokrog in pri nas nekaj opeke s strehe. Ni čudno, da je podrlo moj modroc in ga zalilo!
    Ampak da je le bil dež!

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, he... sem se zdaj morala pa kar na glas zasmejat... ker...
      ko sem prej tako v hitrci preletela komentarje, sem prebrala, da je tebi zalilo tvoj modrc... pa mi je bilo malo čudno, kak si ga te lahko na nož djala, pa še s polivinilom obdala...
      ja, ja, ena črka, pa taka razlika
      ;-)
      no, ta dež pa je bil res zlata vreden
      LILA

      Izbriši
    2. ej, tudi jaz sem zdajle brala o modrcu! :-)) kaj češ, ko pa je takoooo pomemben! papa

      Izbriši
    3. ja, ja, tudi kot pomoč za dvig samozavesti
      ;-)

      Izbriši
  6. Ni kaj, dobro je bilo. Ko bi se tako nadaljevalo vsaj po enkrat na teden.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pametno, pametno... pa bi tako vsako "ročno" zalivanje bilo nepotrebno
      vedela jaz to da ti biti pameten
      ;-)

      Izbriši