ponedeljek, 20. avgust 2012

Kile gore...kile dol...

Hja to pa je res en tak šmentni šment, ker...
Sem sicer tudi pri možakarju na e-dnevniku prebrala, da se moškim tudi to dogaja, kar se meni tako rado ponavlja...
namreč...
ko se odločim, da začnem s hujšanjem...
se mi kile pa kar same po sebi začnejo lepiti na vago.
Sem se namreč dve leti nazaj trdno odločila, da svojo kilažo s končne petke spremenim na nulo.
No, jaz to tak mislila, da valda da navzdol...
kile so pa čez zimo same po sebi pa zaplavale navzgor.
in to kljub pridnemu marširanju in postovanju.

Sem potem pa v lanskem poletju uspela priti spet bližje k izhodiščni petki
pa mi je ta presneta zima spet prekrižala moje načrte.
kile so šle spet gor do nule
no, ker sem pa pač pošteno odkrita
celo dve kili čez nulo.
tako da je tako ostalo ja še več kilaže za zbijanje.
 zdaj pa...
tralala hopsasa važna in vesela
sem spet na petki
torej...
na izhodišču izpred dveh let
ja, ja...
vse se vrača... vse se plača

18 komentarjev:

  1. V Gornji Radgoni bo od 25.avgusta pa do 2.septembra 2012 že po vrsti 50.kmetijsko živilski sejem AGRA 2012. Tam ponekod tudi prodajajo kakšne pripomočke za hujšanje oziroma za zniževanje prevelike telesne teže. Eden izmed njih je masažni aparat, ki morda tudi lahko kaj pripomore pri zniževanju telesne teže. Če pa vsi ti pripomočki oziroma tablete ne pripomorejo k zmanjšanju telesne teže potem vsaj pomagajo, da shujša vsaj naša denarnica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za nasvet
      no, zase sem pač spoznala, da je to nabiranje kilogramov povezano tudi z mojim psihičnim počutjem...
      in, ker mi v zadnjih dveh letih ni bilo vedno ravno najbolj ah in oh in uh... se je to pač tudi poznalo na kilaži

      Izbriši
  2. Hahaha, Tetka:)

    Je že Možakar ugotovil, da je kriva vaga;) Uf, kdo lahko zaupa elektroniki?
    Pa sem se odločila, da se ne tehtam in nič več se mi ne dvigajo kilogrami;)
    Moj trenutni problem je, da se mi krčijo obleke in, še najhuje, skrčil se mi je celo poročni prstan;))
    Morda veš vzrok, zakaj se to dogaja? Slab materjal?

    Bodi Lepo s svojo 5-tko;)))

    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, meni je obroček tudi vkup zlezel...
      pa ga je mož pred obletnico nesel k zlatarju na "raztegovanje" in mi ga potem na sam dan ponovno gor nataknil
      ;-)
      in hvala za dobre želje
      petka

      Izbriši
  3. V Celju bo od 12. pa do 23.septembra 2012 potekal po vrsti že 45.mednarodni obrtni sejem MOS 2012. Tudi na tem sejmu bo bilo mogoče kupiti kakšne vse mogoče pripomočke glede hujšanja in to še v večjem obsegu kot v Gornji Radgoni. Imeli bodo tudi več masažnih stolov kjer se boš lahko udobno namestil in se celo brezplačno zmasiral. In če cel dan hodiš takole po sejmu potem pa kile tudi gredo dol pa še kakšno jagnjetino si lahko privoščiš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, za ta sejem pa tudi jaz vem... samo...
      ker imamo psičko, ne pa tudi varstva za njo, zraven je pa ne moremo vzeti, celi dan pa ne same pustiti... ostanem jaz lepo pridno doma
      hja, tak pač to je...
      hoja je pa itak najboljši način hujšanja

      Izbriši
  4. prišla sem se ti javit, pozdravit.
    jutri pa še več.
    obljube, ki jih vsako leto, ko mahovim na dopustu, puščam pri slapovih, jezerih in ostalih obalah, da se vrnem in vračam vedno znova, naj odrastejo v dejanskost.
    ker.. gospa Jesen je že povsod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. še pa še vesela tega tvojega javljanja...
      že šibam k tebi, da vidim kje so ostale vse te tvoje obljube
      jeseni pa je tudi še vedno toplo

      Izbriši
  5. aha, tu sem pa že bila včeraj, da sem se ti javila po pohajkovanju.

    kar se kg tiče, sem pred leti shujšala za 48 kg,
    nazaj sem jih dobila nekaj čez 5, nekako mi še kar gre, čeprav bomo najbrž vsako deko potrebovali proti koncu življenja. vsaj pri moji materi je tako. če ne bi bila močnejša, bi se mi že davno posušila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ups... to pa ni bilo kar tako...
      no, mojo mamo je prekomerna teža v tistem mesecu, ko je bila v komi, rešila...
      je pa shujšala ravno toliko kot jih je imela preveč
      in zato jaz s tem nič kaj fejst ne pretiravam
      sicer pa... kako se pa zdaj počutiš

      Izbriši
  6. ja, prav imaš. tudi tista nekdanja teža moje mame jo zdaj še drži pri življenju.
    kako se zdaj počutim? v redu, nekaj sem jih dobila nazaj, kakšnih pet preveč, ki bodo šle nekje v jeseni dol.
    ampak stotke pa ne bom več imela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha... torej si bila takrat močno stabilne nature...
      no, to ne bom več imela... je pa mene neslo... saj je na koncu ostalo samo še - sem več imela
      pa sem potem prebrala, da morajo biti afirmacije samo pozitivne narave, ker možgani niso sposobni uresničevati ne-jev
      ;-)

      Izbriši
  7. Tetica, vaga je kriva pa pika. Skozi okno jo zabriši, pa bodo kile lepo vsaj pri miru stale, če že dol nočejo. M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooooooo, kak sem pa zdaj vesela, ko vidim kdo se je tukaj oglasil...
      ja, ja, saj vem, da je vaga kriva... si bom naslednjič kar tisto za tovornjake tehtat nabavla
      ;-)
      g.

      Izbriši
  8. Meni se je zgodilo, da ko sem hodila zadnje otroke rodit, sem odhajala iz porodnišnice enako težka, kot sem prihajala, le da ne več skupaj z otrokom, temveč brez.
    In tiste kile so se me divje oklenile.
    No, morda je sedaj miceno bolje ...

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, če pa tebe ne bi uspeli vsi tvoji otroci "obtesat"... če samo pomislim, kako so meni kile že pri dveh nadobudnežih kopnele... sem še pri 35-tih namreč nosila konfekcijo 38... tako da marsikdo sploh ni verjel, da sta pubeca res moja
      potem pa so se začela nabirati leta in kile
      hja, šment pa tak
      ampak... obvladujem situacijo, ni panike
      ;-)

      Izbriši
  9. ni panike ... kile pa res ne smejo biti prehuda panika ... papa <3 LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, no... veš tak iz lastnih izkušenj ob njih pridobivanju...
      so časi, ko niso panika, pa so potem časi, ko pa so... vmes pa tolažba
      sprijazniti se z dejstvom teže...
      hm... meni kot večni suhici ni šlo ravno najbolje od rok
      LILA pa vedno velja
      ;-)

      Izbriši