nedelja, 19. avgust 2012

Iz oči v oči...

z vilami v rokah
premetavanje kompostnega kupa
miška skoči na kompostnik
miška na robu
njene rjave očke
nežen pogled
in skok čez rob med zelenjavo
ostaja pa neugotovljeno
le kdo se je ob tem srečanju
koga bolj ustrašil

14 komentarjev:

  1. Kako lepa živalica:)

    Ustrašili sta se obe, vsaj po moji logiki:))

    Bodi lepo!

    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. v to tudi jaz ne dvomim...
      saj sem jaz ob tem soočanju otrpnila... no, ona pa jo je popihala...
      tudi tebi vsega lepega

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. ja, ja, ančika...
      to je zdaj vprašanje
      pa še odgovora ne bo na njega
      šment pa tak
      ;-)

      Izbriši
  3. Letos je tudi pri nas veliko miši namreč skoraj vsak dan na mojem dvorišču najdem kakšno mrtvo miš. Mišja mrzlica pa se tudi zelo širi po Sloveniji. Gospod Štefan Polanec, ki je doma iz Voličine, ki ga seveda poznam in je star 79 let je imel letos julija mišjo mrzlico a jo je komaj prebolel. Na srečo je sedaj že zdrav. Mislil je, da bo ta bolezen ostala pri njemu do konca življenja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, sem jaz tudi slišala, da je tam, kjer je dosti njiv zaradi te suše tudi ta bolezen bolj pogosta in je zato potrebno biti še kako previden
      sploh še kadar se z njiv kadi
      pa po kleteh in podstrešjih so tudi bolj nevarne
      pa še vedno bolj predrzne so te male zverince
      tak da...

      Izbriši
  4. Pa saj ni res. Zadnjič smrčanje, sedaj pa miš - pojdi k Kloti. Tele traparija.

    OdgovoriIzbriši
  5. he, he, res zanimivo, a ne...
    no, pa da vidimo kako bo to še v bodoče
    mogoče pa še kje srečava kakšno smrčočo miško
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. vidva z Možakarjem pa sta team, ni kaj.

    dober dan, ji rečem, kmalu nato pa ššššc.
    in ko rečem ššššššc, priletita psa.. jack bolj počasi, fino, premišljeno, sergio pa kot petarda točno za njo.
    nekaj luknjic so naredile, ki so po iskanju "kje je miš" od pasjih tac postale postojnske jame. sploh zdaj, ko me ni bilo. mislim, da bom pričela gojiti kapnike. od hortenzij so ostale le ij-e.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... zdaj ko poznaš njihovo specialnost... jih pa navadi na tartufe... in ti naslednjič lahko te poiščejo
      ;-)

      Izbriši
  7. Tukaj so videti te živalce tako prijazne - toda ... grrrr, ko jih vidim v živo ... Včeraj sem nesla eno podgano daleč v gozd ... upam, da se ne bo vrnila.
    Z Malim sva rekla, da bi jih morali obročkat ..., da bi videli, če se morda vrnejo ...
    Ampak upam, da k nam ne bo več upala, saj jo je pes zelo oblajal ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja,... iz prave razdalje so vse stvari bolj simpatične
      no, podgan pa jaz že ne bi prijemala v roke... pa četudi pravijo, da so hudo čiste živalce
      vaš pes je pa sploh faca

      Izbriši
  8. saj je bila podgana v mišnici, v roki je pa ne bi nesla ...
    ampak danes sva z malim videla tako veeeeliiiiko podgano, da bi sploh ne mogla v mišnico, niti v podganjo ne.
    Sem rekla malemu, da bi jo po riti udarila vratca, če bi rinila v mišnico ...

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, podgane so se že itak vedno znale dobro porediti... zato pa se jih potem ni dalo niti uloviti
      tudi tiste na dveh nogah

      Izbriši