sobota, 11. april 2015

Vse mine...

In gre med spomine.

Leta nazaj
kakšnih 15 jih že zna biti od takrat
ko sva še imela navado
da sva z možem vedno
ko sva šla na obisk k vnukom
jim nesla kinder jajčke

Rezultat iskanja slik za kinder jajčke..

Pa je tudi takrat
okrog vogala priletela ena od dvojčic
in mene povprašala
"Maš jajčke"...

Jaz pa na to...

"Ne, jaz jih nimam
opa jih ma..."

2 komentarja:

  1. Tudi jaz sem se kot otrok vedno veselil teh kinder jajčk. Vedno me je zanimalo le kakšna igračka se je nahajala v notranjosti te jajčke. In ker sem te kinder jajčke dobival precej pogosto sem imel na koncu vrsto teh igračk dolgo več kot en meter. Praktično si imel igračko, zraven pa si še lahko pojedel tudi čokolado.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, so to s temi jajčki res pogruntali...
    figurice so pa tudi pri naši hiši bile v metre...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši