sreda, 15. april 2015

Kratek odmor...

Sedeča na opeki pod svojo "brezo"
opazujoča naravo okrog sebe
ob ropotanju traktorjev in avtomobilov
poslušajoča petje ptička
ki očitno obvlada madžarščino
igen igen igen...
 Rezultat iskanja slik za vogelsingen




4 komentarji:

  1. Čiv-čiv, še sem živ! Ci-ci-ci...
    Ptički žvrgolijo....
    Še vedno jih hranim pod staro slivo na dvorišču pri moji mami. Veliko veselje imam s ptički...
    Edino ptičke čujem na mojih kratkih poteh,
    pa rožice opazujem...
    Vsaki dan vzcvetijo nove rožice....
    Siničke, vrabčki, koseki, grlice... me pozdravljajo.
    Ja, taščica je tudi priletela k moji krmilnici...
    Pa nujno se moram pozdraviti z vsemi sosedovimi psi, ko hodim mimo... Me z glasnim laježem pozdravljajo in mahajo z repom ali pa se samo zelo prijazno gledamo.... Topli pasji pogledi... Z ljubkimi živalskimi in cvetličnimi pozdravi, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kako sem vesela zate...
      da si znaš najti veselja v totem svojem življenju...
      le naj te ptički in kužki še dalje razveseljujejo s svojim pozdravljanjem
      z lepimi pozdravi od tu

      Izbriši
  2. Tudi jaz doma skrbim za ptičke posebej pozimi saj jim nastavljamo krmilnice in v teh krmilnicah koruzni zdrob. In potem so ti ptički vedno siti in da bo potem lahko ta ptiček poletel v gozdiček.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... tega pa nisem vedela, da je lahko tudi koruzni zdrob...
      mi imamo navadno kar semena in pogačice

      Izbriši