sreda, 8. april 2015

Konec dneva...

Ko vrhovi gozda postanejo rdeči
v sosedovem oknu zagori
žareča krogla pa se počasi skrije...

Rezultat iskanja slik za sonnenuntergang

4 komentarji:

  1. Prisrčno pozdravljena, moja Malayka.
    Jaz tudi opazujem take prizore na mojih kratkih poteh.
    V trgovino, k moji mami. Zanjo in za sinove še vedno skrbim. Rožice in nebo in ptičke...In so moje veliko veselje ptički, ki jih še vedno hranim na dvorišču mame in tete, vsa zrna in semena pozobajo... pokljunčkajo...
    Sem se pa skregala z nekaterimi sorodstvenimi osebami, ker NE dovolim, da se tako ravna z mano.
    Imam edino sebe, svojo Osebnost z duhom, umom in Dušo. Grem pa spet v kuhinjo, saj sedaj jaz kuham za vse nas... In na bloge pišem redkeje, imam spet štiri sporočila edino v osnutkih.
    Saj veš, da imam od Sončnega Jureta - sonček v tvoj srček. Ja, pa ta teden sije Luna skozi moje pokvarjene rolete naravnost na moj kavč, kjer spim... R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej renata!
      si ne moreš misliti kolikokrat sem se spomnila nate...
      drži se!

      Izbriši
  2. Tudi jaz zelo rad opazujem Sončeve zahode. Sončni zahodi so še najlepši ravno na morju. Ko Sonce zahaja dobiš občutek, da se Sonce potaplja v morje.

    OdgovoriIzbriši